[SPOILERS]Bleach 187 RAW out !!!!

[Spoils permis]

Modérateur : Modérateur

Répondre
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

[SPOILERS]Bleach 187 RAW out !!!!

Message par Kanon »

Quelques pages en very low quality: http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=0PZSA ... 5HXHST6KSE

La page 5 :shock: :shock: :shock: , c'est moi ou Isshin coupe en 2 GF?
Image
matt
Shinigami 3eme siège
Messages : 930
Inscription : 04 mai 2005, 20:43

Message par matt »

oui oui il le coupe en deux sans appeler son sabre!!
Là, maintenant l'hypothèse que GF n'est pas l'assassin de la mère d'Ichi semble de plus en plus plausible car vu comment il est défoncé en un coup^, il a plus l'aire d'être le grand méchant tueur de maman!!

Euh sinon, je veux voir le jump festa 2005, le film de bleach s'annonce excellent, c'est quoi le gars là !!
Dernière modification par matt le 13 juil. 2005, 22:18, modifié 1 fois.
Image
scorpion771
Shinigami 15eme siège
Messages : 368
Inscription : 20 juin 2005, 19:50
Localisation : DTC

Message par scorpion771 »

:shock: un seul mots :shock: .
il est trop fort le pere d'ici
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

Message par Kanon »

Oui, c'est vrai que le gars sur les croquis de la dernière page est assez chelou, peut-être un gars de l'armée d'Hiruko :?

J'ai vraiment du mal à croire que GF puisse mourir aussi facilement, mais bon il se fait quand même coupé en deux...

Aaaah, Isshin quel classe !! On est sûr qu'il est du niveau capitaine maintenant.
Image
matt
Shinigami 3eme siège
Messages : 930
Inscription : 04 mai 2005, 20:43

Message par matt »

Oui, c'est vrai que le gars sur les croquis de la dernière page est assez chelou, peut-être un gars de l'armée d'Hiruko
En faite non sur cette page on peut lire "The Sealed Sword Frenzy"

C'est le titre du film Bleach qui sera diffusé lors du jump festa 2005, comme l'avait été "Memories in the rain" lors du jump festa 2004

Sinon sur le chapitre en lui même, GF se fait defoncer comme de la bouse, et le next issue anonce le retour de la soul society ^^
Image
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

Message par Kanon »

Ah je savais pas, merci pour l'info :wink:

Ce sera un film ou OAV ?

Comment tu sais pour le next issue?
Image
adrienol
Vice-capitaine Shinigami
Messages : 1536
Inscription : 06 juil. 2005, 14:57

Message par adrienol »

le mastodonte en derniere page laisse penser a un beau combat pour kenchan
sa sera marrant
et Ishin a clairement le niveau capitaine pour trancher GF comme un grosse m....
matt
Shinigami 3eme siège
Messages : 930
Inscription : 04 mai 2005, 20:43

Message par matt »

Un OAV.

Sinon pour le next issu j'ai lu ca sur bleachforum, et ca a l'air d'etre sûr, c'est trop coooool lol !
Image
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

Message par Kanon »

Je vais aller y jetter un coup d'oeil, j'aurais jamais cru qu'ils reviendraient aussi vite à la SS :shock:

Je viens de voir ça, ils vont pas vraiment revenir à la SS mais c'est la SS qui va venir s'en mêler, énorme !
Image
matt
Shinigami 3eme siège
Messages : 930
Inscription : 04 mai 2005, 20:43

Message par matt »

Je viens de voir la trad US, et waooo:

GF est en faite un hollow spécial, un "broken mask", il n'est pas vraiment hollow, il esn est un à la base, mais il a essayer de devenir un shinigami, d'ou le sabre qu'il possede est un zanpakuto...

Isshin sait tout ca, et n'est nullement impressioné, il coupe en deux GF !
Image
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

Message par Kanon »

En gros GF est (était :mrgreen: ) de la race opposé à celle d'Hiruko.

Non mais Isshin doit avoir un niveau supérieur à capitaine :shock:, c'est pas possible autrement, il relâche même pas l'esprit de son sabre...

J'en suis encore sur le cul là...j'arrive toujours pas à croire qu'il tue GF aussi facilement...

Bleach est vraiment le meilleur shonen du moment !
Image
xeolinh
Primero Espada
Messages : 1331
Inscription : 21 mars 2005, 11:53

Message par xeolinh »

BLEACH 187. THE CIGAR BLUES PART TWO

GF: ... Who... the heck are you...?
Isshin: Whoops, sorry, sorry. I haven't introduced myself yet, have I? ... I'm Kurosaki---

----- 03633
BLEACH 187. THE CIGAR BLUES PART TWO

Isshin: Kurosaki
Isshin: Isshin.

Kubo Tite

-----
{Scene changes and Ichigo and Hirako}
Ichigo/Hirako: !!!
Ichigo: ... Wha ... What is this Spiritual Pressure...? And what is this the other humongous one...? Is it Hollow...!?
(Hirako): He didn't notice Hollow until now? I wonder if he's really okay.
(Hirako): ... But this Shinigami's Spiritual Pressure... I don't know whose it is... Who...?
Hirako: ... Eh, hey!!
{Ichigo heads to where he felt the Spiritual Pressure from}
Hirako: Hey wait, where're you going, Ichigo!? I'm still in the middle of talk!!
Ichigo: Denied!!
Hirako: I said I'm not done yet!!
Ichigo: I don't care about what you're talking about! It doesn't matter what kind of organization "Army Force of Masks" is.
Ichigo: I don't have single intention to be part of your friends! ... I'm Shinigami! I'm not one of you!
Hirako: ... He really is a troublesome one...
{Hirako takes out his cell and call somewhere}

----- 11133
Hirako: Hello~.
Hirako: This is Hirako.
Hirako: May I speak Sarugaki-san? // Saru: monkey; Kagi (-gaki): persimmon

Hirako: Soooorry,
Hirako: I failed~.
Sarugaki: !?
Hirako: Couldn't help it~.

Hirako: ... It's a matter of time;

Hirako: just let us take our time.

-----
{Scene is back to Isshin}
GF: Kurosaki... I see... You're Kurosaki Ichigo's...
Isshin: Father.

----- 03706
{Isshin picks up the lucky charm and throws it to Kon}
Isshin: Here, keep it, Kon.

Isshin: I made it specifically for you from the beginning.

[Kon]: ... He even knows my name.

Kon: H-how long...
Kon: did you know I am not Ichigo...?

Isshin: ... From the beginning.

Kon: Eh...
Isshin: I knew it ever since I saw you were in Ichigo's body
Isshin: on the day we went to visit a grave.

Isshin: I've never

Isshin: called you "Ichigo"
Isshin: when you're in Ichigo's body.

-----
{GF hits the ground}
Kon: Hiek!?
GF ... I see... Since his father is Shinigami, Kurosaki Ichigo is "Shin-ketsu," huh... Then that describes why I was late to him. // Shin: true, real; ketsu: blood.
GF: But then Isshin, I'm not interested in you. I came here to kill Kurosaki Ichigo tonight.
GF: If you're his father, you probably know his whereabouts. Bring Kurosaki Ichigo here.
Isshin: How would I know his whereabouts? He's not a little kid. "Hands-Off" is my family's policy anyway.
GF: Liar. Aren't you the one with your daughter all the time?
Isshin: Yuzu and Karin are different! They're special! It's different as day and night!
Isshin: Also--- even if you're not interested in me, I came here to kill you. You've gotta fight with me.
GF: Haaaa ha ha ha ha ha ha!! You came here to kill me!? You, a Shinigami, brag too much!!!
GF: Don't tell me you're thinking me as an average Hollow out there!! Look, this is my power.

{GF's mask comes off and he reveals its real appearance}
Kon: Wha... It's humongous...! It's almost as big as the Menos thing I saw before... Or even larger...
GF: Menos... you say? Don't categorize me with them. We are---
Isshin: "Hamen (Arasokaru)," a bunch of Hollow which take off their masks and try to get Shinigami's power. Right? // Ha: break; Men: mask.
GF: ... Amazing. You're rather knowledgeable. Then... You probably know by now that you cannot defeat my sword.
{GF draws his Zanpaku-tou}
Kon: Zanpaku-tou...!? It's extremely humongous...
GF: Right! Zanpaku-tou's size equals Spiritual Power's size. It's obvious that your tiny Zanpaku-tou like a twig will never defeat my Zanpaku-tou, brat!!
Isshin: ... Oh yeah? Well, why don't we try anyway?
GF: ... I guess even if you're knowledgeable, you're an idiot that don't even have Shinigami's common sense.

{Both draws sword and slashes}
{There's a short moment.}

------ 03815
Isshin: Let me teach you
Isshin: from the basics.

Isshin: All of captain ranked Shinigami
Isshin: control their Zanpaku-tou's size.
Isshin: Otherwise

Isshin: everyone would've been swinging around large building-sized swords.
Isshin: Just like how you are now.

Isshin: Remember it.
Isshin: You cannot measure the opponent's strength by his Zanpaku-tou.

-----
Isshin: You shouldn't preach about Shinigami
Isshin: until then.
Ending Dialog: Sweeping dignity!!

=====
Beginning Dialog: Sworn enemy, Grand Fisher, attacks Kon... At that moment! An unexpected guy in Shinigami's black outfit stands in front of them!!

Next issue: The situation will be even more..! SS will take its action, too!?

Ukitake and Shunsui's character data will be included in v18. Omake Manga will feature Kon and Jinta's serious battle!? What will be the weeping ending!?

There will be Yoruichi and Urahara in PS2.

Anime Tour's original character, Bai Shin (plum needle)'s rough sketch is featured. S/he seems to be a Shinigami. Togawa-san is in charge of the scenario.

TOC comment: Anime's new ending theme is really good. I was a bit worried because it was after that special event, but now I'm relieved.
Image
Kanon
Arrancar Numéro 19
Messages : 3393
Inscription : 26 mai 2005, 16:32

Message par Kanon »

Ouais ben il cachait bien son jeu Isshin, je me demande depuis combien de temps il a quitté la SS....
Image
WebMasterFlex
Etudiant Shinigami 6eme année
Messages : 259
Inscription : 12 juil. 2005, 02:47
Localisation : 511 Kinderheim

Message par WebMasterFlex »

Juste une question
Hiruko et Ichigo sont de la même race, c'est à dire des shinigamis hollownisés non ?

Mais il y a un truc étrange, Ichigo est un peu un cas à part car quand il n'avait plus ses pouvoirs de shinigamis, il n'était plus qu'une âme comme les autres, et il a commencé à se hollowniser avant de devenir un shinigami. Donc on pourrait en conclure qu'il était d'abord un hollow avant de devenir un shinigami non ? Mais il n'était pas encore totalement Hollow avant d'être Shinigami... Ca serait une sorte de fusion parfaite entre les deux... Je sais pas
ImageImage
Image
O-nii-chan
Arrancar Numéro 17
Messages : 3762
Inscription : 02 juil. 2005, 11:24
Localisation : Entre ce monde et un autre ....
Contact :

Message par O-nii-chan »

Peut-être qu'Ichigo est le premier sur lequel Urahara aurait essayer le Hou-gyukou !!!!
Image
Répondre